0
Дронове Spark

Spark

Дронове Mavic

Mavic

Дронове Phantom

Phantom

Дронове Inspire

Inspire

Серия Osmo

Osmo

Стабилизиращи стойки Ronin

Ronin

DJI FPV

DJI FPV

Индустриални дронове

Industrial

Дронове Agras

Agras

Дронове Tello

Tello

Роботи RoboMaster

RoboMaster

Застраховки

Застраховки

Магазинът използва бисквитки (cookies) и други технологии с цел по-добра защита на вашите данни при пазаруване.

Приемам

Всичко, което трябва да знаете за застрахователен план DJI Care

 

Застрахователен план за дрон Mavic Air 2

Mavic Air 2

Застрахователен план за дрон Mavic Mini

Mavic Mini

Застрахователен план за дрон Mavic 2

Mavic 2

Застрахователен план за дрон Inspire 2

Inspire 2

Често задавани въпроси:

1. Какво е DJI Care Refresh?

DJI Care Refresh е застрахователен план, който покрива щетите по Вашия дрон, като Ви осигурява спокойствие. Застраховката DJI Care Refresh е валидна 12 месеца и Ви предлага до две замени на Вашия продукт при допълнително заплащане, в случай че при нормална употреба възникне случайно увреждане. Всеки път, когато поискате замяна ще получите нов или еквивалентен на старият продукт с подобрена ефективност и надеждност.

2. Каква е разликата между DJI Care Refresh и стандартната гаранция на DJI? Ще важи ли стандартната гаранция, ако закупя DJI Care Refresh?

Обикновенната гаранция на продукта е вид гаранция предоставена от производителя, в случай че бъдат открити дефекти по продукта. DJI Care Refresh осигурява услуга за подмяна на продукта, в случай на повреда при нормална употреба. Всеки потребител има възможността да се наслади на стандартната продуктова гаранция без закупуване на DJI Care Refresh, но тя може значително да намали разходите за ремонт. Освен това, ако разходите за ремонт са покрити от стандартната гаранция на продукта, оставащият баланс за подмяна на Вашия DJI Care Refresh няма да бъде засегнат.

3. Има ли международно покритие застрахователния план DJI Care Refresh?

Не, в момента DJI Care Refresh работи само в рамките на един район на покритие. Закупуването на продукта заедно с DJI Care Refresh трябва да бъдат закупени от една и съща страна или регион.

4. Какви са условията за закупуване на DJI Care Refresh?

DJI Care Refresh може да бъде обвързан с Вашият продукт при един от следните критерии:

  • Когато продукта е нов и неактивиран;
  • Дронът или стабилизиращата стойка са активирани през последните 48 часа;
  • Ръчно устройство активирано през последните 30 дни;
  • Ремонтиран продукт в официален сервизен център на DJI (до 72 часа след получаването на имейл);
  • Дрон одобрен чрез видео проверка.

5. Моят продукт е активиран по-дълго от периода, който е наличен за закупуване на DJI Care Refresh. Мога ли все пак да закупя DJI Care Refresh?

Можете да кандидатствате за видео одобрение. След като бъдете одобрени ще получите уведомление за закупуване на DJI Care Refresh, което може да бъде използвано до 72 часа след получаване на поканата.

6. В кои страни е наличен DJI Care Refresh?

В момента DJI Care Refresh е достъпен за клиенти от САЩ, Канада, страните в ЕС, Швейцария, Норвегия, Великобритания, Австралия, Япония, Хонг Конг, Тайван, Южна Корея и Континентален Китай.

7. Как да закупя DJI Care Refresh?

Можете да отидете в онлайн магазина на DJI Store Sofia, за да закупите DJI Care Refresh.

Също така можете да отидете в официалният магазин на DJI Store Sofia, който се намира в София Ринг Мол на 2-рия етаж, за да закупите DJI Care Refresh.

8. Моя дрон Inspire 2 е снабден със стабилизираща стойка Zenmuse. Как да закупя DJI Care Refresh за продуктите?

Гаранционният план на DJI Care Refresh се предлага отделно за камерите Inspire 2, Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7. Ако сте закупили повече от една камера, за всяка от тях може да се закупи отделно DJI Care Refresh.

9. Мога ли да върна или да прехвърля DJI Care Refresh?

Ако вашият DJI продукт бъде върнат съгласно правилата за връщане на DJI, можете да кандидатствате и за връщане на DJI Care Refresh. Ако вашият DJI продукт не е върнат, не можете да върнете DJI Care Refresh. DJI Care Refresh НЕ е прехвърлим.

10. Как да свържа DJI Care Refresh с продукта?

  • Ако сте закупили своя продукт заедно със застрахователния план DJI Care Refresh от онлайн магазина DJI Store Sofia, свързването ще стане автоматично. Не е необходимо да го свързвате с продукта.
  • Ако сте закупили застраховката DJI Care Refresh поотделно от онлайн магазина DJI Store Sofia е необходимо да го свържете със серийния номер на Вашият продукт през тази страница.

11. За какъв период от време е валидна застраховката DJI Care Refresh?

  • Ако закупите DJI продукт и изберете DJI Care Refresh с вашата поръчка в DJI Store, тогава DJI Care Refresh влиза в сила два дни след деня на доставка.
  • Ако закупите DJI Care Refresh отделно в DJI Store или от друг представителен магазин на DJI, тогава DJI Care Refresh влиза в сила в 00:00 часа от датата, посочена в договора за гаранционно обслужване.

12. Моят DJI Care Refresh изтече. Мога ли да го подновя?

DJI Care Refresh е валиден 12 месеца.

  • Ако закупите DJI продукт и изберете DJI Care Refresh с вашата поръчка в DJI Store, тогава DJI Care Refresh влиза в сила два дни след деня на доставка.
  • Наличността и опциите на DJI Care Refresh+ може да варират в зависимост от държавата или региона. Можете да проверите дали DJI Care Refresh+ е наличен във Вашата страна в магазина на DJI.

13. Кои части може да замените под DJI Care Refresh?

  • За серия Mavic и Spark може да замените стабилизиращата стойка, камерата, пропелерите и батерията.
  • За серия Osmo може да замените камерата (включително рамката на камерата) и батерията.
  • За серия Ronin може да замените стабилизиращата стойка и ръкохватката.
  • За серия Phantom може да замените дрона, стабилизиращата стойка, камерата и пропелерите.
  • За серия Inspire 2 може да замените дрона и пропелерите;
  • За серия Zenmuse може да замените стабилизиращата стойка и камерата.

14. Какви са таксите за замяна на продукт?

Натиснете тук, за да видите таксите за всеки продукт

15. Какъв продукт ще получа с услугата за подмяна?

Новият продукт, който ще получите е нов или еквивалентен на нов по производителност и надеждност.

16. След като използвам услугата за подмяна, ще бъде ли необходимо отново да закупя DKO Care Refresh? Ще бъде ли причислен периодът на покритие отново?

След използване на услугата за подмяна, заместващият продукт автоматично ще се свърже с DJI Care Refresh на оригиналния продукт, а гаранционен период продължава до изтичането му.

17. Как да използвам услугата по подмяна на DJI Care Refresh?

Ако повредата на Вашия продукт се покрива от услугата за подмяна, можете да посетите страницата DJI Repair Service, за да регистрирате Вашия дрон.

Ако изберете Online Service, моля изпратете Вашия продукт в център за ремонт, определен от DJI, следвайки инструкциите на уебсайта.

Ако изберете Quick Service, DJI ще изпрати заменения продукт веднага след получаване на повредения Ви продукт.
Забележка: Тази услуга може да варира в зависимост от държавата или региона. Моля свържете се с DJI Support, за да проверите дали услугата е налична във Вашия регион.

Ако във вашия град има сервизен център (SSC) на водещия магазин на DJI, можете да запишете вашия случай на страницата на Swift Service и да си уговорите среща, след което можете да отидете до определения SSC за услугата по подмяна или платен ремонт.

След регистриране на случая, трябва да изпратите обратно частите, които трябва да бъдат заменени. DJI Care Refresh ще свърже автоматично подменения продукт към услугата и тя няма да бъде засегната.

18. Дронът ми се разби във водата. Ще мога ли да осъществя замяна чрез DJI Care Refresh?

Повреди възникнали след като продукта е влязъл в контакт с вода се покриват от DJI Care Refresh.

Условия за ползване

Благодарим Ви че избрахте застрахователния план DJI Care Refresh. Чрез закупуването му Вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и сте съгласни с тези условия. DJI Care Refresh е създаден от DJI Technology Co., LTD (наричани по-нататък "DJI"). DJI се съгласява да предоставя заместващи продукти срещу допълнително заплащане, в случай че в рамките на срока на валидност, се случи инцидент с продукта при нормалното му използване. DJI има договор със застрахователна компания, която покрива щетите в случай на инцидент.

I. Покритие

Срещу допълнително таксуване, DJI Care Refresh предлага до два пъти замяна в рамките на една година. Всек път когато поискате замяна, ще получите нов или еквивалентен продукт с подобрена ефективност и надеждност.
Застрахователният план DJI Care Refresh и продукта трябва да бъдат закупени от една и съща страна или регион. DJI Care Refresh се поддържа само за дронове закупени от официални и упълномощени дилъри.
Части, които могат да бъдат подменени:

  • За сериите Mavic и Spark: дронът, стойката и камерата, батерията и пропелерите могат да се заменят;
  • За серия Osmo: камерата (включително рамката на камерата) и батерията могат да се заменят;
  • За сериите Phantom: дронът, стойката, камерата и пропелерите могат да се заменят;
  • За Inspire 2: дронът и пропелерите могат да се заменят;
  • За Zenmuse: стойката и камерата могат да се заменят;
  • За серия Ronin: механиката на стабилизиращата стойка и ръкохватката (включително и батерията) могат да се заменят.
    Забележка: DJI Care Refresh осигурява до две замени за вашия дрон. За всяка услуга за подмяна, DJI Care Refresh за серията Mavic и Spark покрива само една смяна на батерията.

II. Изключения

Застрахователният план DJI Care Refresh НЕ покрива:

  1. Датата за кандидатстване за замяна, НЕ е в рамките на срока на валидност на услугата;
  2. Необходимите части НЕ са изпратени в рамките от седем дни след подаване на заявката за онлайн услуга.
    Необходимите части НЕ са изпратени в рамките на три дни след избор на EXPRESS;
  3. Всичките възможности за подмяна вече са оползотворени;
  4. Повредената част НЕ се покрива от услугата за подмяна;
  5. Повреди възникнали в резултат от използване на аксесоари или софтуер закупен от трети лица;
  6. Загубени или частично загубени дронове, стабилизиращи стойки или аксесоари;
  7. Някои части, които са обхванати от услугата за подмяна са загубени;
  8. Откраднат, забравен или изоставен продукт;
  9. Повреди причинени от полет при неподходящи метеорологични условия;
  10. Умишлени повреди;
  11. Преки или косвени загуби причинени от природни бедствия, война, военни действия, безредици, преврат, измяна, терористични дейности и други;
  12. Повреди възникнали в резултат на технически подобрения или подобрения в производителността;
  13. Повреди възникнали в резултат на модификации, които не са в съответствие с официалните инструкции на DJI;

III. Осъществяване на замяна

Застрахователният план DJI Care Refresh включва две замени за целия срок на валидност. В случай че заявите, че продуктът Ви е бил подменен двукратно, се счита, че DJI напълно е изпълнил услугата DJI Care Refresh.След това услугата DJI Care Refresh ще бъде прекратена.
След замяната, оригиналният продукт става собственост на DJI, а заменения продукт Ваша собственост, като покритието е ефективно за оставащият период на плана.
Резервните части са нови или еквивалентни на нови по отношение на производителност и надеждност. Вашият оригинален продукт ще бъде възстановен от DJI и ще послужи като доказателство за услугата по подмяна. DJI няма да анализира данните за злополуката при подмяна на повредения ви продукт.

IV. Период на валидност на DJI Care Refresh

Застрахователният план DJI Care Refresh е валиден 12 месеца.
В случай че закупите DJI Care Refresh от официалният сайт на DJI той ще влезе в сила от втория ден след датата на изпращане.
При покупка от друго място, тя влиза в сила от датата на договора за услугата.

V. Процес на замяна

  1. Ако възникне повреда на Вашият DJI продукт и сте в обхвата на DJI Care Refresh, можете да заявите услуга за ремонт или заявка за подмяна на Online Repair Request.
    1. Ако изберете Онлайн услуга, моля, изпратете вашия продукт до мястото, определено от DJI, следвайки инструкциите на уебсайта. След като DJI определи щетите, можете да избирате между услуга за подмяна и услуга за платен ремонт.
    2. Ако изберете Експресна услуга "EXPRESS", DJI ще изпрати вашата замяна веднага след получаване на повредения продукт.
      Забележка: Тази услуга може да е различна в зависимост от региона, в който се намирате. Моля свържете се с отдел поддръжка "DJI Support" за повече информация.
  2. Ако във вашия град има водещ магазин на DJI (SSC), можете да запишете вашия случай на страницата на Swift Service, за да си уговорите среща, след което можете да отидете до определения SSC в определения час за услугата по подмяна или платената услуга за ремонт.
  3. Моля, донесете съответните части, следвайки условията за обслужване, когато кандидатствате за услугата по подмяна. Ремонт на работеща батерия НЕ се препоръчва. DJI има право да Ви помоли да донесете съответни (липсващи) части или да откажете Вашата заявка за подмяна, ако не бъдат донесени, следвайки изброените по-горе изисквания.
    За дрон Mavic 2, ако Вашата стабилизираща стойка е заменен в официалния център за ремонт на DJI, моля, изпратете дрона, заедно с новата стабилизираща стойка. Ако изпратите грешна или допълнителна стабилизираща стойка, DJI ще Ви изпрати продукта обратно, таксите за генериране ще бъдат покрити от самите клиенти.

VI. Закриване на DJI Care Refresh

Застрахователният план DJI Care Refresh ще бъде прекратен без предупреждение в следните ситуации:

  1. Услугата е изтекла;
  2. Дронът или стабилизиращата стойка са били ремонтирани в неоторизиран сервиз;
  3. В случай че сте подменили два пъти продукта си, се счита че DJI е изпълнил услугата си. След това DJI Care Refresh ще бъде прекратен;
  4. При установяване, че клиентът е причинил умишлена злополука с цел финансова изгода, DJI си запазва правото да предприеме съдебни действия.

VII. Такси за замяна

  1. Такси за замяна: За използване на услугата за замяна, трябва да се заплати допълнителна такса. Моля, кликнете тук, за да видите таксите за замяна на всеки продукт.
  2. Логистични и други такси:
    1. Услугата за подмяна е достъпна само в страната или региона (наричана по-долу „сервизна зона“), която съответства на избраната от Вас версия, когато сте закупили DJI Care Refresh. DJI плаща за двупосочни такси за доставка, генерирани в зоната на обслужване.
    2. Ако използвате услугата за подмяна в зона, която не е обслужвана, то тогава DJI плаща за такси за двупосочна доставка, генерирани в зоната на обслужване, и вие ще плащате таксата за доставка, данък и други такси, генерирани от трансрегионални превози, които не са посочени в това споразумение. DJI има право да откаже да предостави услуга за подмяна, ако по-горните условия не са изпълнени.
    3. Моля, не изпращайте обратно части или продукти като дистанционното управление, батерии от комбо продукти, отделно закупени батериии или аксесоари от трети страни, които не са обхванати от DJI Care Refresh. Клиентите заплащат таксите, генерирани чрез връщане обратно на гореспоменатите части.

VIII. Възстановяване и прехвърляне на DJI Care Refresh

  • DJI Care Refresh може да бъде отменен при връщане на закупения продукт, съгласно правилата за възстановяване на DJI.
  • DJI Care Refresh НЕ може да бъде отказан, без да върнете закупения продукт.
  • DJI Care Reffresh НЕ може да бъде прехвърлен на друго лице след закупуване.

IX. Лична информация

  1. Преди да кандидатствате за услугата по подмяна, моля, прочетете Политиката за поверителност на DJI. След като кандидатствате за услуга за подмяна, се посочва, че сте прочели, разбрали и сте се съгласили с тази Политика и сте съгласни, че вашето име, имейл, адрес, телефонен номер и факс номер ще бъдат предоставени на DJI, така че DJI да може да се свърже с Вас.
  2. Моля, архивирайте личната си информация, преди да изпратите продукта. Ако кандидатствате за услугата за подмяна, тогава е указано, че сте съгласни, че DJI ще изтрие всички данни, които са автоматично записани във вашия продукт.
  3. Моля, не изпращайте обратно microSD карта, ако кандидатствате за услугата за подмяна. DJI не носи отговорност за загубена информация за microSD картата или повреда, ако microSD картата бъде изпратена обратно.