Често задавани въпроси
1. Какво е DJI Care Refresh?
DJI Care Refresh е план за следпродажбено обслужване, стартиран от DJI, който ви предоставя ефективни, гъвкави и опционални решения за защита от случайни повреди, което ви позволява да се наслаждавате на вашия продукт DJI с по-голямо спокойствие, където и да отидете.
Услугата DJI Care Refresh Series включва следните два плана за обслужване, които можете да изберете според вашите нужди. За подробности, моля, вижте Общите условия:
Услуга | Поддържан продукт | 1-годишен план | 2-годишен план |
---|---|---|---|
Замяна на продукт Ако възникне повреда при излитане на дрона по време на нормална употреба или от инцидент, след завършване на сервизния процес за подмяна, можете да получите функционален продукт от DJI. *Включително, заплащане на допълнителна такса за смяна; моля, щракнете тук , за да видите таксата за замяна. | За щети: Всички модели За flyaway, моля,щракнете тук, за да видите подробности | Две смени за една година *Използва се веднъж за flyaway | Четири смени за две години *Използва се два пъти за flyaway |
Официална гаранция Безплатна услуга за ремонт се предоставя от DJI, ако частите в гаранция не работят правилно не по вина на потребителя, докато DJI Care Refresh е в рамките на периода на валидност. Моля обърнете се към общите условия за специфични части в гаранция. | Всички модели | Частите в гаранция отговарят на условията за официална гаранция, когато 1-годишният план е в рамките на срокът на валидност. | Частите в гаранция отговарят на условията за официална гаранция, когато 2-годишният план е в рамките на срокът на валидност. |
Ексклузивни отстъпки за ремонт Ако основните продукти или аксесоари са повредени по време на употреба или поради злополуки, както продуктът така и аксесоарите, изпратени заедно за ремонт, имат право на ексклузивни отстъпки в рамките на определена квота. | DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine | Два пъти годишно | Три пъти за две години |
Фабрична поддръжка Ремонтните услуги на DJI предлагат фабрична поддръжка, покриваща основните проверки, настройки, калибриране, почистване и подмяна на лесноизносващи части, за да запазите своя дрон в отлично състояние. | DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine | Веднъж годишно | Два пъти за две години |
*Награди за безопасна употреба, предоставени за първа покупка: Ако продуктът на DJI не е заменян по време на срока на валидност на DJI Care Refresh, закупен за първи път, ще ви бъде предоставено допълнително 1-годишно удължено гаранционно обслужване след като текущото DJI Care Refresh изтече. Поддържани продукти: DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine, DJI Action 2.
*По време на преходния период на нова и стара опаковка, услугите показани на опаковката може да не са актуални. След обвързване и активиране на физическата карта на DJI Care Refresh, потребителите могат да се наслаждават на предимствата. Моля, вижте официалния уебсайт на DJI за най-актуалното съдържание на ползите.
2. При какви условия мога да купя DJI Care Refresh?
- Първа покупка: Сервизният план може да бъде закупен, ако продуктът отговаря на един от следните критерии
- Чисто нов и неактивиран продукт;
- Дрон или стабилизираща система, активирани в рамките на 48 часа;
- Преносим продукт, активиран през последните 30 дни;
- Подновяване: Подновете DJI Care Refresh (1-годишен план) само ако отговаряте на всички критерии:
- DJI Care Refresh е закупен и е изпълнен един от следните критерии:
- DJI Care Refresh (1-годишен план) вече е закупен.
- DJI Care Refresh (2-годишен план) вече е закупен.
- DJI Care Refresh (1-годишен план) и DJI Care Refresh + са закупени.
- DJI Care Refresh (1-годишен план) е закупен и 1-годишният план е подновен.
- Закупеният DJI Care Refresh (1-годишен план) все още не е изтекъл или е изтекъл в рамките на 15 дни.
- DJI Care Refresh е закупен и е изпълнен един от следните критерии:
Ако продуктът не отговаря на горните условия, моля, кандидатствайте за видео проверка или се свържете с DJI поддръжка за изпращане на продукта обратно. DJI Care Refresh може да бъде закупен в рамките на 72 часа след получаване известието за покупка.
3. Къде е достъпен DJI Care Refresh?
В момента DJI Care Refresh е достъпен само за клиенти в САЩ, Канада, страни от ЕС, Обединеното кралство, Швейцария, Норвегия, Австралия, Хонг Конг, Тайван, Япония, Южна Корея и континентален Китай.
Можете да проверите дали DJI Care Refresh се предлага във вашата страна в DJI Online Store. За да сте сигурни, че можете да се възползвате от услугите. DJI Care Refresh и съответния продукт трябва да бъдат закупени от същата държава или регион.
4. Как да закупя DJI Care Refresh?
Купете продукти на DJI с DJI Care Refresh (1-годишен план) или DJI Care Refresh (2-годишен план) от нашия уебсайт.
5. Покрива ли DJI Care Refresh продуктите на международно ниво?
За момента DJI Care Refresh осигурява международна гаранция за DJI RS 3 Mini, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Action 2, DJI OM 4, DJI OM4 SE, DJI OM 5, DJI RS 2, DJI RSC 2, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro и DJI Pocket 2.
За поддържаните продукти, закупени от официалните магазини на DJI или други оторизирани магазини канали с валидно доказателство за покупка, можете да се възползвате от подмяна и гаранционни услуги, както и разширената гаранционна услуга, включена в план за DJI Care Refresh (2-годишен), във всички DJI официални или оторизирани сервизни центрове, които биха могли да предоставят DJI Care Refresh услуги, след като потвърдят, че вашата заявка отговаря на условията на услугата. За повече подробности, моля, свържете се с DJI поддръжка.
*За други неподдържани продукти услугата DJI Care Refresh се предлага само в страната или регион, където е закупен DJI Care Refresh.
6. Какви са функциите за обвързване и свързване на дистанционното управление, необходими за DJI Care Refresh flyaway услуга за подмяна?
За да сте сигурни, че вашият дрон може да използва услугата за замяна на flyaway, акаунтът на DJI трябва да бъде свързан с дрона, а дистанционното управление свързано с дрона.
- Свързването с DJI акаунт потвърждава, че дрона е собственост на потребителя.
- Свързването на дрона с дистанционното управление записва свързващата връзка между дрона и дистанционното управление.
Ако претърпите flyaway, само собственикът на обвързания акаунт може да кандидатства за замяна на flyaway обслужване и изготвяне на доклада за flyaway със свързаното дистанционно управление, за да маркирате дрона като отлетял.
Следователно, за да използвате услугата за смяна на flyaway на вашите продукти, моля, не забравяйте да отидете на [Profile] - [Device Management] в приложението, за да обвържете акаунта си в приложението дрона предварително, както и да свържете дистанционното управление с дрона.
Услугата за замяна flyaway не може да се използва, ако отлетелият дрон не е бил обвързан с акаунта и дистанционното управление, или ако акаунтът или дистанционното управление са не са били свързани преди настъпването на flyaway.
Условия за ползване
- Със закупуването на DJI Care Refresh вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и сте съгласни с "условията на обслужване".
- За да сте сигурни, че можете да се възползвате от услугите DJI Care Refresh и съответният продукт трябва да бъдат закупени от същата държава или регион.
- След използване на услугите, предоставени от DJI Care Refresh, ако серийният номер на продукта се промени, продукта автоматично ще бъде обвързан с DJI Care Refresh на оригиналния продукт и ще наследи срок на валидност на всяка услуга и официалния гаранционен срок на оригиналния продукт.
- Серийният номер на вашия DJI продукт и неговите компоненти са важни, за да използвате DJI Care Refresh. Моля, запазете информацията за себе си. Ако серийният номер на вашия продукт DJI бъде изгубен или откраднат, вие носите съответните последствия и отговорности.
- Преди да кандидатствате за услугите DJI Care Refresh, моля, отидете на Правила за поверителност на DJI и прочетете внимателно политиката за поверителност на DJI. Кандидатствайки за услугата, вие потвърждавате, че сте прочели, съгласни сте и спазвате тази политика за поверителност, упълномощавайки DJI да предоставя вашата лична информация и информация за продукта, която попълвате, и упълномощавате DJI да използва такава информация, докато ви предоставя тези услуги. Личната информация включва но не се ограничава до вашето име, телефонен номер, имейл и адрес. Информацията за продукта включва но не се ограничава до вашия продуктов модел и сериен номер, данни за настройките на продукта, данни за операциите на полета и данни за средата на полета и местоположението.
- Преди да кандидатствате за услугите DJI Care Refresh, моля, архивирайте и/или изтрийте всички инсталирани или записани данни във вашия продукт включителн,о но не само изображения, видеоклипове и инсталиран външен софтуер и софтуерни пакети във вградената памет и SD карти. Ако такава информация не може да бъде изтрита, моля променете ги, за да попречите на други да го получат или го изключете от дефиницията на лични данни съгласно приложимото законодателство. Ако не успеете да изтриете такава информация, DJI неизбежно ще получи достъп до такава информация при предоставяне на услугата и може да изтрие такива данни в резултат на услугата. DJI не носи отговорност за загуба или разкриване на данни от какъвто и да е продукт, който сте изпратили обратно на DJI или който и да е друг продукт, ремонтиран от DJI.
- DJI може да промени или отсвърже устройството за дистанционно управление на продукта (джойстици или очила) по време на услугите. Когато получите ремонтирания продукт или модула за смяна, моля свържете незабавно приложението за да проверите състоянието на свързване на устройството за дистанционно управление и да свържете отново устройството за дистанционно управление или да промените свързано устройство за дистанционно управление, ако е необходимо. Не е нужно да премахвате устройството от обвърззания акаунт.
Настройките на свързания акаунт влияят пряко върху контрола и използването на продукта. Продуктът може да бъде свързан и използван от всеки, след като асоциираният акаунт е отстранен. Моля, използвайте тази функция с повишено внимание.
1. Услуги
Всички услуги на DJI Care Refresh се предоставят от SZ DJI Technology Co., Ltd. или упълномощени от него дъщерни компании (наричани по-долу „DJI“).
Услугите DJI Care Refresh може да се различават в зависимост от продуктите. Моля, вижте описанието на страницата на продукта при закупуване на DJI Care Refresh. За услугите представени при следните условия, ако при “поддържаният продукт” не е отбелязано, че услугата е приложима за него. Ако при “поддържаният продукт” е отбелязано, че услугата важи само за посочените модели.
Моля, вижте споразумението за услугата, изпратено ви след успешното обвързване на плана за услуга за датите на действие и срок на годност на DJI Care Refresh. Срокът на валидност на DJI Care Refresh (1-годишен план) и DJI Care Refresh (2-годишен план) е 12 месеца и 24 месеца, а срокът на валидност на различните предимства на услугата, включени в DJI Care Refresh, е в съответствие със срокът на валидност на DJI Care Refresh.
1.1 Услуга за подмяна1
Ако продуктите на DJI, посочени в споразумението за услуги, са повредени или отлетят по време на нормална употреба или поради инциденти в рамките на периода на валидност, можете да получите работещ продукт от DJI след преминаване през сервизната процедура за подмяна.
Подробности за услугата | 1-годишен план | 2-годишен план |
---|---|---|
Брой замени | 2 (включително 1 за подмяна на Flyaway) | 4 (включително 2 за заместители на Flyaway) |
Такса за замяна | Получете продукт за замяна, като заплатите такса за замяна. Моля щракнете тук, за да видите таксата за замяна. |
За услуги с ограничен брой сервизни часове, едно сервизно време ще бъде приспадано след всяко използване. DJI Care Refresh на оригиналния продукт ще бъде автоматично обвързан с дрона, когато услугата е завършена. Можете да проверите оставащите часове за обслужване на проверка на страница с план за обслужване.
Тъй като услугата за подмяна включва DJI Care Express, след като изберете DJI Care Express, вие изберете да използвате услугата за подмянаи се съгласявате, че DJI няма да извършва анализ на данни за вашия продукт по време на услугата за замяна и ще извлече вашия оригинален продукт като доказателство за услуга за подмяна.
Можете да кандидатствате за тази услуга на DJI Care Express и платите съответната такса за замяна.
Ако закупеният DJI Care Refresh включва услуга за подмяна при случайна повреда, моля уверете се че връщате всички включени компоненти, когато използвате услугата за подмяна. Ако някои или всички компоненти са изгубени, няма да можете да кандидатствате за услугата за подмяна при случайна повреда.
Закупеният DJI Care Refresh включва Flyaway Replacement, за да сте сигурни, че вашият дрон може да се възползва от услугата Flyaway, моля отидете в [Device Management] в приложението, за да свържете вашия дрон и устройството за дистанционно управление (дистанционно управление или очила) веднага щом е възможно. Дроновете, които не са асоциирани или обвързани биват анулирани. След като това стане, няма да можете да кандидатствате за услугата Flyaway Replacement, ако възникне инцидент с отлитане.
Ако решите да използвате услугата за подмяна на Flyaway, трябва да бъде представен доклад за дрона на DJI Care Flyaway и е необходимо да се предоставят записи на полетни произшествия. Не можете да използвате услугата Flyaway Replacement, ако не можете да предоставите записите за полет на злополука или не можете да попълните отчета за дрона DJI Care Flyaway. След като доклада бъде попълнен, отлетелият дрон ще бъде ограничен за употреба. Ако дронът бъде намерен преди да заплатите таксата за замяна, можете да се свържете с DJI, за да анулирате отчета за DJI Care Flyaway, и тогава вашият продукт може да се използва отново. Ако вече сте платили такса за замяна, собствеността върху вашия оригинален дрон ще бъде прехвърлена на DJI и докладът за дрона DJI Care Flyaway няма да може да бъде отменен. Ако получите дрон отново, моля, изпратете го обратно на DJI.
Можете да кандидатствате за тази услуга на Flyaway Service Page.
1.2 Официална гаранция
Ако настъпи неизправност в производителността, която не се дължи на потребителска грепка, за който и да е посочен продукт на DJI в договора за услуги направените разходи за материали и труд се поемат от DJI2, при условие че продуктът е върнат на DJI или официален упълномощен DJI сервизен център в рамките на срока на валидност на DJI Care Refresh.
Можете да кандидатствате за услугата за ремонт чрез онлайн заявка за ремонт.
1.3 Изключителни отстъпки за ремонт
Продуктите и аксесоарите на DJI, посочени в тези условия, изпратени за ремонт, имат право на ексклузивни права и отстъпки в рамките на определена квота, ако са повредени по време на срока на валидност при нормална употреба или поради инцидент. Сумата за ремонт се натрупва и при надвишаване на лимитираната квота за ремонт или брой услуги, ексклузивните отстъпки за ремонт не могат да се използват.
Подробности за услугата | 1-годишен план | 2-годишен план |
---|---|---|
Брой услуги | 2 | 3 |
Поддържан продукт | DJI Mavic 3 и DJI Mavic 3 Cine |
Ако закупеният DJI Care Refresh включва услугата за ексклузивни отстъпки за ремонт, трябва да бъдат върнати всички включени компоненти, когато използвате услугата. Ако някой или всичките ви покрити компоненти са загубени, няма да можете да кандидатствате за услугата за ексклузивни отстъпки за ремонт.
Можете да кандидатствате за услугата чрез онлайн услуга за заявка на ремонт.
1.4 Фабрична поддръжка
DJI предлага поддръжка, обхващаща основни проверки, надстройки, калибриране, дълбоко почистване и подмяна на износени части за продукти, посочени в споразумението за услуги в рамките за валидност на периода.
Подробности за услугата | 1-годишен план | 2-годишен план |
---|---|---|
Брой услуги | 1 | 2 |
Поддържан продукт | DJI Mavic 3 и DJI Mavic 3 Cine |
Ако закупеният DJI Care Refresh включва услугата Factory Maintenance (фабрична поддръжка), моля, не забравяйте да върнете всички покрити компоненти при използване на услугата. Ако някои или всичките ви обхванати компоненти бъдат загубени, няма да можете да кандидатствате за услугата Factory Maintenance.
Можете да кандидатствате за тази услуга натискайки тук
1.5 Международно гаранционно обслужване
Ако продуктите на DJI, посочени в Споразумението за обслужване, се предоставят с международно гаранционно обслужване (моля, вижте често задаваните въпроси за поддържаните модели) от официалните магазини на DJI или други оторизирани канали с валидно доказателство за покупка, можете да кандидатствате за услуги във всички официални DJI сервизни центрове, които предоставят услугите DJI Care Refresh, след като DJI Support потвърди че дефектът на продукта попада в обхвата на услугата. Правилата за определяне и условията на услугата зависят от държавата или региона, където сте закупили DJI Care Refresh.
Ако продуктите на DJI, посочени в споразумението за обслужване, нямат право на международна гаранционна услуга, съответните услуги ще бъдат налични само в държави или региони, избрани по време на покупка на DJI Care Refresh.
2. Обхват на услугата
2.1 Сценарии в обхвата на услугата
1. Услугите за подмяна покриват основните компоненти на продукта, повредени по време на нормална употреба или поради инциденти. Компонентите са дефинирани по-долу:
- За DJI Avata, DJI Air Series, DJI FPV, DJI Mini Series, DJI Mavic Series и Spark Series: дрон, стабилизираща система и камера, пропелери и батерия;
- За Osmo Mobile Series: стабилизираща система, магнитна скоба за телефон, статив за захващане и вградена батерия;
- За серия DJI OM, DJI Pocket 2 и серия Osmo: основно тяло и батерия;
- За DJI Action 2 Dual Screen Combo: камера и преден сензорен модул; За Power Combo: камера и захранващ модул;
- За сериите DJI RS 2, DJI RSC 2 и Ronin: стабилизираща система и ръкохватка;
- За DJI RS 3 Mini: стабилизираща система, устройство за бързо освобождаване и статив;
- За DJI RS 3: стабилизираща система, ръкохватка BG21, опора за закрепване на обектива, USB C кабел за зареждане (40 см); удължен захват/триножник (пластмаса), устройство за бързо освобождаване, кабел за управление на няколко камери (USB C, 30 см) и комплект винтове;
- За DJI RS 3 Pro: стабилизираща система, ръкохватка BG30, USB C кабел за зареждане (40 см), опора за закрепване на обектива, удължен захват/триножник (метален), устройство за бързо освобождаване, дръжка за куфарче, мулти камера кабел за управление (USB C, 30 см), комплект винтове и куфар за носене;
- За серия Phantom: дронове, стабилизираща система, камера и пропелери;
- За Inspire 2: дронове и пропелери;
- За серията Zenmuse: стабилизираща система и камера;
Количество на горните резервни компоненти (ако е приложимо): дрон ×1, стабилизираща система ×1, батерия ×1, и пропелери (чифт) ×2.
2. Ексклузивните отстъпки за ремонт покриват повреда, загуба на продукта или части, които се се повреждат по време на нормална употреба или поради инциденти. Основните компоненти са дефинирани по-долу: дрон ×1, стабилизираща система и камера ×1, пропелер (чифт) ×2, и батерия ×1.
3. Официалната гаранция покрива следните компоненти за неизправност поради непотребителска грешка:
- За DJI Avata, DJI Air Series, DJI FPV, DJI Mini Series, DJI Mavic Series, Spark Series и Phantom Series: основен контролер, стабилизираща система и камера, модул на системата за визуално позициониране, и задвижваща система (с изключение на пропелерите);
- За Osmo Action 3: камера и батерия;
- За DJI Pocket 2 и DJI Osmo Action: камера;
- За DJI Action 2 Dual Screen Combo: камера и преден сензорен модул; За Power Combo: камера и захранващ модул;
- За Osmo Mobile Series: стабилизираща система и вградена батерия;
- За Osmo Pocket, Osmo + и Osmo: стабилизираща система, камера и дръжка;
- За серия DJI OM и серия Osmo Mobile: основно тяло;
- За сериите DJI RS 2, DJI RSC 2, DJI RS 3 Mini, DJI RS 3, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro и Ronin: стабилизираща система, мотор на стабилизираща система и ръкохватка (ако е приложимо);
- За Inspire 2: дрон (с изключение на стабилизираща система, камера и батерия);
- За серията Zenmuse: стабилизираща система и камера (включително обектив).
4. Фабричната поддръжка предлага превантивен ремонт за пълния набор от продукти, включително основни проверки, настройки, калибриране, почистване и подмяна на лесноизносващи се части. Пълният набор от продукти е дефиниран по-долу: дрон ×1, стабилизираща система и камера ×1, пропелери (чифт) ×2, батерия ×1 и дистанционно управление ×1.
Лесноизносващите се части са показани по-долу:
DJI Mavic 3 и DJI Mavic 3 Cine: пропелери, стабилизираща система гумен амортисьор, протектор за лещи и преграда на предното стъкло.
2.2 Изключения
Загубите, разходите и задълженията, изброени по-долу, не се покриват от DJI Care Refresh:
- Всички части, които са посочени като непокрити от услугата;
- Повреда на продукти, различни от DJI;
- Щети, причинени от използване на продукта на DJI с продукт, различен от DJI, или аксесоар/софтуер на трета страна, който не е одобрен от DJI;
- Някои или всички части на продукта на DJI, които се покриват от услугата, са били откраднати или изхвърлени;
- Заявки за услуги, които не са обхванати от периода на валидност на DJI Care Refresh;
- Повреда на компоненти, причинени от неоторизиран ремонт или подмяна;
- Повреда на продукта, причинена от умишлени действия;
- Повреда поради модификация или разглобяване на продукта, който не е в съответствие с официалната документация или неупълномощена от DJI;
- Повреда на продукт на DJI, причинена от използването на продукта за участие в незаконни дейности;
- Щети, причинени от природни бедствия, война, военни действия, бунтове, преврат, бунт и терористични дейности;
- Повреда на продукт на DJI, причинена от ядрена радиация, ядрена експлозия, ядрено замърсяване, или друго радиоактивно замърсяване;
- Технически подобрения или подобрения на производителността на продуктите на DJI се предоставят срещу допълнително заплащане;
- Непряка загуба и/или очаквана печалба под каквато и да е форма;
- Лично нараняване и/или загуба на собственост на клиента или други хора, причинени от DJI продукт;
- Всички съдебни спорове, арбитражи и съответни разходи, свързани с всяко задължение за услуга.
Следните загуби, разходи и задължения също не се покриват от официалната гаранционна услуга:
- В случай че някои или всички компоненти на продукт на DJI, обхванати от услугата, са загубени;
- Имуществени щети на потребителя или друг персонал, причинени от продукта;
- Повреда на продукта, която не е причинена от проблеми с качеството;
- Повреда на продукта, причинена от полети при неподходящи условия (включително, но не само на метеорологична и хидроложка среда) или работа, която не е в съответствие с препоръчителна употреба, както е посочено в ръководството за потребителя на продукта;
- Повреда на продукта, причинена от нарушаване на изискванията за летателна годност на дрона;
- Повреда на продукта на DJI, причинена от инсталиране, използване или работа, които не са в съответствие с препоръчителната употреба, както е посочено в ръководството за потребителя на продукта;
- Повреда на продукта DJI в резултат на използване на дефектна батерия;
- Естествено износване или повреди на повърхността на компонента, корпуса или колесника, които не влияят за производителността на продукта;
- Други ситуации, които не се покриват от безплатното гаранционно обслужване, са изброени в следпродажбеното обслужване на DJI в правилата за обслужване.
3. Прекратяване на услуги
DJI има право да откаже предоставянето на услуги в следните ситуации:
- Продуктите, за които се изисква обслужване, са закупени от неофициален или неупълномощен представител на DJI;
- DJI Care Refresh и съответният продукт не са закупени от една и съща държава или регион;
- Услугата се прилага извън зоната на покритие;
- Датата, на която кандидатствате за услугата, не е в рамките на срока на валидност на услугата.
- Неправилно кандидатстване за услуги в съответствие с процеса на обслужване.
В случай, че DJI е изпълнил напълно задълженията на услугата DJI Care Refresh, услугата ще бъде прекратена при едно от следните обстоятелства:
- Периодът на покритие, договорен за всяка услуга, е достигнат;
- Броят пъти за покриване на щетите договорени за всяка услуга е достигнат;
- Потребителят е поискал да прекрати DJI Care Refresh и заявката е потвърдена от DJI.
4. Връщане и трансфер на DJI Care Refresh
Ако вашият DJI продукт е върнат в съответствие с официалната политика за връщане на DJI, можете да кандидатствате за връщане на вашия DJI Care Refresh. Ако вашият DJI продукт не е бил върнат или една или повече услуги на DJI Care Refresh са използвани, тогава не можете да върнете DJI Care Refresh.
DJI Care Refresh не може да бъде прехвърлен след закупуване.
- Бележки:
- Ако решите да използвате услугата за замяна, DJI ще предостави заместващ продукт на същият модел като вашия, заместващият продукт ще бъде чисто нов или еквивалентен на чисто нов продукт по производителност и надеждност.
- Таксите за такса за двупосочна доставка, начислени в държавата или региона, където кандидатствате за горната услуга ще бъде поета от DJI. Ако трябва да изпратите продукта обратно на международно ниво или между региони, първо трябва да получите съгласието на DJI, всички други тарифи, митническото освобождаване, доставката и други такси се поемат от вас. DJI има правото да откажете да предостави тази услуга, ако някой от горните критерии не е изпълнен.
- В случай на повреда на компоненти извън обхвата на покритието на лесноизносващите се части, включените разходи за материали и труд се поемат лично от вас или с помощта на други услуги.