Често задавани въпроси при работа с DJI GS Pro

В тази статия ще отговорим на често задаваните въпроси, които възникват при работа с DJI GS Pro
1. Поддържа ли DJI Ground Station Pro полетен маршрут с повече 99 точки?
Да. Въпреки това, когато полетният маршрут е с повече от 99 точки, DJI GS Pro автоматично ще разпредели точките в групи, всяка от която съдържа максимум 99 точки. Когато една група от действия бъде завършена, мисията автоматично ще бъде поставена на пауза. За да продължите мисията, използвайте функцията "Resume from Last Stopped Point".
2. С кои устройства е съвместим GS Pro?
GS Pro се поддържа на iPad Air, Air 2, Mini 2, Mini 3, Mini 4 и Pro. НE се поддържа на Android устройства!
3. Към кой режим трябва да премина, за да задам режим Ground Station?
За дрон Phantom 4 и всички дронове пуснати в продажба след него се използва режим P. За дроновете пуснати в продажба преди Phantom 4 се използва режим F - в това число са Phantom 3, Inspire 1, Matrice 100, 600 и т.н.
4. Кои камери поддържа GS Pro?
Mavic 2 Pro, Mavic 2 Zoom, Mavic Pro, Phantom 3 Standard/4K/Advanced/Professional, Phantom 4/Pro, Zenmuse X3, X5, X5R, X4S, X5S, Z3, Z30, и XT.
5. Кои дронове поддържа GS Pro?
GS Pro е съвместим със следните DJI дронове и дистанционни управления: Mavic 2 Pro, Mavic 2 Zoom, Mavic Pro, Phantom 3 Standard/4K/Advanced/Professional, Phantom 4/Pro/Advanced/V2, Inspire 1/Inspire 2, Matrice 100, Matrice 200/210/210 RTK, Matrice 600/600 Pro, A3, N3.
6. В кои индустрии може да се използва GS Pro?
GS Pro може да се използва в много индустрии, включително в архитектурата, при прецизно измерване, въздушно картографиране, електрически инспекции, контрол за сигурността, мониторинг за бедствия и други.
7. Поддържа ли GS Pro офлайн карти?
Не. За да използвате GS Pro без достъп до интернет, първо съхранете данните на картата. Не затваряйте или опреснявате GS Pro по време на работа. Когато не използвате интернет, използвайте дрона, за да създадете точки или да определите полетната зона.
8. Може ли GS Pro да изчисли дали батерията може да покрие цялата мисия?
Не, но текущото ниво на батерията е видимо на екрана. GS Pro може да продължи мисията от точката на прекъсване, така че когато зарядът на батерията е нисък, можете да паузирате мисията и след това да я продължите.
9. Има ли лимит разстоянието?
Ако планираното разстояние надхвърли 2км ще се появи предупреждение, но мисията може да продължи.
10. Какво представляват режимите Inside и Scan?
Режимът Inside задава на дрона автоматично да следва генериран от Вас маршрут. Докато режимът Scan задава на дрона да сканира и избере автоматично, най-бързият маршрут за покриване на определен район. Този режим позволява на дрона да излезе от зададената му зона.
11. Какви карти използва GS Pro?
GS Pro използва картите Apple Maps.
12. Колко на брой дронове може да поддържа GS Pro по време на мисия? Трябва ли дроновете да са еднакви?
Понастоящем НЕ се поддържат мисии с няколко дрона.
13. Колко трябва да бъде разстоянието между две съседни точки?
Разстоянието между две съседни точки може да бъде от 1 метър до 200 метра.
14. Какво се случва, ако GS Pro загуби контрол над дрона по време на мисия?
Дронът ще продължи мисията и ще завърши всички планирани действия.
15. Какво ще се случи, ако използвам джойстика по време на мисия?
При движение на джойстика по време на Waypoint Route мисия ще поемете ръчен контрол над скоростта и височината на полета. След освобождаване на джойстика, дронът ще възобнови своята предварително зададена скорост и височина. Движението на джойстика по време на 3D Map Area или 3D Map POI мисии ще Ви позволи да контролирате скоростта на полета. След като освободите джойстика, дронът автоматично ще възобнови зададената скорост на полета.
16. Мога ли да използвам дистанционното управление, за да записвам видео или да заснема снимки по време на полет?
Да, но това не се препоръчва, тъй като може да се отрази на мисията.
17. Ако активирам функцията "Return to Home" по време на мисия, ще се върне ли дронът към точката на излитане?
Да.
18. Мога ли да спра моторите по време на полет?
Да. Трябва да бъде активиран stop-motor режим в DJI GO или DJI GO 4. Използва се само при спешни случай.
19. Мога ли да прекъсвам мисия по всяко време?
Да
20. Каква е разликата между Virtual Fence, GEO Fence и No-Fly Zone?
Виртуалната ограда (Virtual Fence) е дефинирана област от потребителя в приложението на GS Pro. GEO Fence и No-Fly Zone са предварително заредени по подразбиране в DJI дроновете и с по-висок приоритет, поради което потребителят не може да редактира GEO Fence или No-fly Zone.
21. Мога ли да използвам купените от приложението допълнения за други DJI дронове?
Да, но DJI дроновете, които използвате трябва да са съвместими с GS Pro.
22. Мога ли да редактирам полетни мисии, преди да закупя 3D Map POI?
Да, може да създавате и редактирате полетните мисии, преди да закупите 3D Map POI. Въпреки това, за да зададете мисията към Вашият дрон, първо трябва да закупите 3D Map POI.
23. Притежава ли GS Pro функция за симулиране на полет?
Не, но GS Pro е съвместим с полетния симулатор. За тази цел използвайте полетния симулатор на DJI Assistant 2. Моля, имайте предвид, че серията Phantom 3 и Inspire 1 НЕ поддържат DJI Assistant 2 и следователно не разполагат със симулация на полета.
24. Как да имам достъп до данните на главния акаунт, след изтичане на лиценза на софтуера?
Данните ще се съхраняват 3 месеца след изтичане на лиценза. Въпреки това, ако лицензът на главния акаунт НЕ се поднови за повече от 3 месеца, DJI си запазва правото да изтрие данните без уведомление.
25. Ще се прехвърлят ли данните и закупените функции от предишната версия на DJI GS Pro автоматично към новата версия?
Да. Вашите данни и закупени функции ще бъдат прехвърлени към новата версия автоматично, след изтегляне. Данните от предишната версия ще бъдат съхранявани в личното работно пространство, което се намира във Вашия DJI профил.
26. Безплатно ли се използва DJI GS Pro?
DJI GS Pro е свободен за изтегляне и потребителите могат незабавно да получат достъп до функции като Virtual Fence, 3D Map Area и Waypoint Route. Има и допълнителни платени функции, които се предлагат чрез покупка в самото приложение.
27. Към кой акаунт ще бъдат налични платените функции?
Платените функции ще бъдат достъпни само към акаунта, с който сте направили покупката. Може да получите достъп до тези функции от всеки iPad с Вашия DJI акаунт.
28. Как мога да получа достъп до полетните логове, които са създали други хора използващи моя дрон?
Полетните логове се създават на база използваната мисия и записите на екипа. Може да прегледате полетните логове, които са създадени за конкретен дрон, ако сте в екипа на този дрон.
29. Как може други хора да преглеждат полетните логове, които съм създал с чужд дрон?
Полетните логове се създават на база използваната мисия и записите на екипа. Други хора могат да прегледат полетните логове, които са създадени от всеки един дрон, само ако са в същият екип с дрона направил полетните логове.
30. Мога ли да изтрия вече създаден екип?
Моля, свържете се със support@dji.com, за да изтриете екип. Всички свързани данни ще бъдат изтрити автоматично след премахването им от DJI.
31. Каква е разликата между персонално работно пространство и екипно работно пространство?
DJI GS Pro поддържа два работни режима: персонално работно пространство и екипно работно пространство, което поддържа многостранно сътрудничество и споделяне. Двата режима могат да се използват едновременно.
32. Мога ли да използвам DJI GS Pro офлайн?
Да, препоръчително е да използвате функцията "Sync All Data", за да изтеглите всички данни от приложението. Приложението НЕ изтегля автоматично всичките данни и съхранява само последно синхронизираните данни.