0
Дронове Spark

Spark

Дронове Mavic

Mavic

Дронове Phantom

Phantom

Дронове Inspire

Inspire

Серия Osmo

Osmo

Стабилизиращи стойки Ronin

Ronin

DJI FPV

DJI FPV

Индустриални дронове

Industrial

Дронове Agras

Agras

Дронове Tello

Tello

Роботи RoboMaster

RoboMaster

Застраховки

Застраховки

Образователни роботи RoboMaster | DJI Store Sofia

Образователни роботи RoboMaster | DJI Store Sofia

Образователни роботи RoboMaster | DJI Store Sofia


RoboMaster S1
Промо
RoboMaster S1
1 074,00лв.
999,00лв.
RoboMaster S1
1 074,00лв. 999,00лв.

Купи сега с 0% лихва!Интелигентна сензорна броня6 програмируеми AI модула46 програмируеми компонентаHD FPV с ниска латентност4WD движение във всички посокиПрограмиране на Scratch и Python

Геймпад за RoboMaster S1
Промо
Геймпад за RoboMaster S1
250,00лв.
225,00лв.
Геймпад за RoboMaster S1
250,00лв. 225,00лв.

Акценти:Този регулируем аксесоар поддържа мобилни устройства с дължина 14 - 24cm; Специализираните джойстици осигуряват интуитивна маневреност; Четири физически бутона за стартиране.Съвместимост:RoboMaster S1.

AC Захранващ кабел за RoboMaster S1
AC Захранващ кабел за...
14,00лв.

Захранващият кабел за RoboMaster S1 може да се използва заедно със зарядното устройство и служи като източник на захранване по време на зареждане. В кутията:AC Захранващ кабел за RoboMaster S1 - 1 брой;Съвместимост:RoboMaster S1.

Контейнер за гел топчета на RoboMaster S1
Контейнер за гел...
57,00лв.

Полупрозрачен дизайн; Самозаключващ се плъзгащ механизъм позволява бързо и лесно зареждане гел топчета. Двуетапен механизъм за освобождаване на контейнера.В кутията:Контейнер за гел топчета на RoboMaster S1 - 1 брой;Съвместимост:...

RoboMaster е специално разработен образователен робот, който е подходящ за всеки потребител от любители до експерти. С него всеки един потребител ще развие и задълбочи умения в науки като физика, математика и програмиране, чрез различни режими за игра и интелигентни функции. RoboMaster поддържа езици за програмиране Scratch и Python, чрез които може да бъда програмиран да следва дадена линия, да разпознава различни визуални маркери - цифри, букви и символи, лица, жестове и други.